Dagje relaxen - Reisverslag uit Chaweng Beach, Thailand van Marie-José Horst - WaarBenJij.nu Dagje relaxen - Reisverslag uit Chaweng Beach, Thailand van Marie-José Horst - WaarBenJij.nu

Dagje relaxen

Door: Marie-José

Blijf op de hoogte en volg Marie-José

21 Juni 2013 | Thailand, Chaweng Beach

Vandaag hebben we heerlijk niets anders gedaan dan op een strandbedje liggen, beetje in de zee zwemmen en yahtzeeen. Zalig..... Het ultieme vakantiegevoel. We hebben ook nog een snorkeltour naar Koh Tao geboekt. Om dat zondag te gaan doen. Het waait op dit moment erg hard dus het was niet raadzaam dit nu te doen. Het weekend zou de condities beter zijn. Hopen dan maar.

• 21 Juni 2013 - 16:53

Sylvia:

Hoi marie lekker he relaxen op een strandbedje jullie treffen het wel.nou hier regent het alweer echt nederland kikkerland.veel plezier nog grx