Laatste dagje Koh Samui - Reisverslag uit Chaweng Beach, Thailand van Marie-José Horst - WaarBenJij.nu Laatste dagje Koh Samui - Reisverslag uit Chaweng Beach, Thailand van Marie-José Horst - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Koh Samui

Door: Marie-José

Blijf op de hoogte en volg Marie-José

23 Juni 2013 | Thailand, Chaweng Beach

In eerste instantie hadden we vandaag een snorkeltour naar Koh Tao willen gaan doen maar de weersomstandigheden waren helaas niet optimaal. Het is bewolkt en erg winderig dus het werd afgeraden omdat we niet zeker van goed zicht zijn. Helaas maar het is niet anders. Dus maar weer heerlijk een dagje poolsite gedaan. Ook geen straf helemaal te bedenken dat we morgen al weer weg moeten. Even heerlijk geluncht in het restaurant waar Ronald volgens hem de lekkerste spaghetti ooit heeft gehad. 'S avonds zijn we naar Ninja crêpes gegaan. Dat restaurant wat er niet uit ziet maar verrukkelijk eten heeft. We hebben sweet Chili tiger prawns besteld, die ze bij je aan tafel op een aftands weegschaaltje komen afwegen om de prijs te bepalen. Wat verrukkelijk waren deze zeg, daarom hebben we maar nog een portie besteld :). Toen weer terug naar ons huisje om de koffers te pakken. Gatverdamme wat een afknapper zeg. Daarna nog even over het strand gewandeld en dat was het dan snik snik. D 4 weken vakantie zijn weer voorbij. Morgen worden we om 08.00 uur met de taxi naar het vliegveld gebracht.