De terugreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marie-José Horst - WaarBenJij.nu De terugreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marie-José Horst - WaarBenJij.nu

De terugreis

Door: Marie-José

Blijf op de hoogte en volg Marie-José

24 Juni 2013 | Singapore, Singapore

Vanmorgen hebben we tijdens zonsopkomst een ontbijtje genuttigd om vervolgens om 08.00 uur met de taxi naar het vliegveld te worden gebracht. Grappig vliegveld trouwens. Het allemaal open air daar. Het shopping gedeelte is allemaal in de openlucht evenals de Gates. Een keer wat anders. Stipt op tijd vloog het vliegtuig van Silkair ons naar Singapore. Edith had ons al verteld dat er een ontzettende smog hing ivm bosbranden in Indonesië en dat je niet buiten kon zijn van de brandlucht en smog. Het was de laatste dagen wel minder geworden maar je ziet t nog wel. Met de taxi zijn we naar hun appartement gebracht waar we nu heerlijk kunnen relaxen tot we weer worden opgehaald voor onze vlucht naar Amsterdam die om 23.55 uur vertrekt.